Kiehl's

22.06

Haiiii, as i have mentioned before gue uda ga lagi ke dokter kulit for handling my face thingyy. Yeap, ternyata jerawat yang selama ini tinggal di muka gue hanyalah hormonal. Mau gue ke dokter yang obatnya puluhan juta kalo hormon gue masih banyak banget ya ga akan ilang. Well, that's true semenjak masuk kuliah tepatnya umur gue masuk 18+++ kulit muka gue membaik bahkan sangat baik. No, acnes at all, mulus parah, tapiiii karena gue pake oabt dokter gue selalu ngerasa kulit gue makin tipis dan narik banget. To be honest gue gasuka, & somehow mungkin karena kelamaan sama ini dokter kulit gue kaya kebal gitu... kalopun lagi period udah pasti bakal ada jerawat even kecil-kecil dan bakal gitu teruss. 
Sampe akhirnya gue capek pake obat dokter, karena gue gasuka kulit gue terlalu narik dan tipis. & kedua kalo beli obat harus konsul dulu. Duh ribet! Akhirnya gue berenti pake dokter dan mulai berkelana nyari-nyari perawatan yang dijual bebas.

Nyobain dari Clean&Clear, Acnes, Garnier & Soap&Glory. Ada aja Plus & Cons nya. Sampe akhirnya Stick with this product till now. KIEHLS !

Nah, banyak banget di review yang bilang product dari Kiehls ini bagu banget dan gue nyobain lah, & bener banget gue cocok sama produk ini. Pertama ga bikin muka tipis dan ga narik. Kedua, seger banget di muka dengan sensasi mint nya. 


Blue Herbal Gel Cleanser
Inspired by Kiehl’s iconic Blue Astringent Herbal Lotion® for oily, blemish prone skin.

• Inspired by Kiehl’s venerable and most enduring preparation, Blue Astringent Herbal Lotion.
• Purifying gel cleanser thoroughly cleans pores and removes traces of dirt, residue and oil which can lead to acne break-outs.
• Mild cleansing agents are used to formulate a completely oil-free but non-drying preparation.
• Helps keep skin clear of new acne blemishes.
• Cool Kiehl’s Fact: When our chemists developed Kiehl’s iconic Blue Astringent Herbal Lotion in 1964, its popularity took off almost from the start. Over forty years later, we attribute its appeal not only to its superior quality, but also its versatility. Kiehl’s male patrons tell us they use it as a post-shave treatment to soothe skin and prevent razor discomfort. Legend has it that Andy Warhol was a fan!


Blue Herbal Spot Treatment
Inspired by Kiehl’s iconic Blue Astringent Herbal Lotion® for oily, blemish prone skin.
• Inspired by Kiehl’s venerable and most enduring preparation, Blue Astringent Herbal Lotion.
• Gentle, yet effective gel dries and clears blackheads, whiteheads and acne blemishes and allows skin to heal.
• Quickly penetrates pores to eliminate most acne blemishes and help prevent new ones.
• Dermatologist-tested to help minimize allergy risk.
• Cool Kiehl’s Fact: When our chemists developed Kiehl’s iconic Blue Astringent Herbal Lotion in 1964, its popularity took off almost from the start. Over forty years later, we attribute its appeal not only to its superior quality, but also its versatility. Kiehl’s male patrons tell us they use it as a post-shave treatment to soothe skin and prevent razor discomfort. Legend has it that Andy Warhol was a fan!



Blue Herbal Moisturizer
Inspired by Kiehl’s iconic Blue Astringent Herbal Lotion® for oily, blemish prone skin.
• Inspired by Kiehl’s venerable and most enduring preparation, Blue Astringent Herbal Lotion.
• Oil-free moisturizer is quickly absorbed and penetrates pores to eliminate most acne blemishes and allow skin to heal.
• An additional balancing effect allows the formula to mattify skin, reducing the appearance of pores and leaving skin with a matte, hydrated appearance and texture.
• Non-comedogenic formulation helps prevent new acne blemishes from forming.
• Cool Kiehl’s Fact: When our chemists developed Kiehl’s iconic Blue Astringent Herbal Lotion in 1964, its popularity took off almost from the start. Over forty years later, we attribute its appeal not only to its superior quality, but also its versatility. Kiehl’s male patrons tell us they use it as a post-shave treatment to soothe skin and prevent razor discomfort. Legend has it that Andy Warhol was a fan!



Blue Astringent Herbal Lotion
Formulated in 1964, the iconic formula was created for oily, blemish prone skin.

• Formulated in 1964, this unique formulation has been created for use after shaving or on oily-prone areas.
• While the multipurpose facial astringent was created for use on oily-prone areas, patrons with oilier skin employ it as an all-over toner.
• Male customers rely on it as a post-shave facial treatment.
• Just ask for the “Blue Stuff”!
• Use with Blue Herbal Gel Cleanser for best results.
• Cool Kiehl’s Fact: When our chemists developed Kiehl’s iconic multi-purpose toner in 1964, its popularity took off almost from the start. Over forty years later, we attribute its appeal not only to its superior quality, but also its versatility. Kiehl’s male patrons tell us they use it as a post-shave treatment to soothe skin and prevent razor discomfort. Legend has it that Andy Warhol was a fan! 




itu semua gue copy langsung dari webnya, Nah pendapat gue pribadi produk ini bagus banget dan cocok banget buat kulit berminyak, kulit sensitif, dan punya masalah dengan acnes, whitehead & black head. Semua produk ini memberikan sensasi segar pada wajah pokonya bikin nagih buat cuci muka & pake toner nya bener-bener nyegerin banget. Moisturizer nya bagus bangeeeeetttt, cepet banget ngeresep di kulit, melembabkan tapi ga bikin berminyak duh ampe ga ngerti ngejelasinnya dan yg pastinya sensasi segernya dooong. trakhir spot treatmentnya dewaaaa 3 hari jamin jerawat ilang! jadi ini tuh dipake khusu di tempat jerawat lagi tumbuh, Hari pertama jerawat mulai ngering, Kedua kempes, ketiga dadahhhh jerawat hilang langsung.


So guys, buat kalian udah capek sama obat dokter, pengen cari yang di jual bebas (pada dasarny ini jg obat dokter sih), dan punya masalah kulit yg sama kaya gue you have to give a try this product.!

You Might Also Like

0 komentar

Popular Posts

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Google+ Followers